Jag bjuder på uppvisning!

Helgen kom och gick i en rasande fart. Eller så hade jag fullt upp med kalas och förberedelse för stora dotterns dans uppvisning att jag inte hann känna efter att helgen infunnit sig.
 
Dom hade en massa extra insatta träningar inför uppvisningen som skedde inne i Torrevieja Centrum på centrum cultural "Virgen del Carmen"
 
Jag tog med mig sonen och kollade. Jösses vilken show dom bjöd på. Det var flera grupper från dans skolan som visade upp sina nummer och vi fick se allt från flamenco till funky dance.
 
Dom var så otroligt duktiga och man blir så glad och rörd när man ser hur dansen påverkar människor. Applåderna, busvisslingar och lite tjoande från publiken gav nog dansarna en extra kick.
 
Nu ska jag hämta mina små liv på skolan. Från igår så upphörde siestan och vi är nu inne på sommartiderna som är 9:00-13:00. Känns helt ok att slippa fara fram och tillbaka dom sista veckorna innan sommarlovet är här.
 
Jag bjuder på dotterns uppvisning som någon snällt nog lagt in på you tube :-)
 
 

Kommentera här: