Ofrivillig utökning i familjen!

Idag är dagen I har sett fram emot och räknat ner både en och 2 gånger.
Det är nämligen kalasdag och inte vilken som helst utan hennes 9 års kalas för sina kompisar.
 
Jag är fortfarande i lite chocktillstånd därför att en av flickorna traskar in här med en rysk liten hamster i en hamsterbur var på jag frågar henne om det är hennes. " Nej, den är till I " svara flickan.
"Aaah".... "En hamster".svara jag.... med ett MYCKET ansträngt leende.

Dottern blev såklart överlycklig, ögonen fullständigt lyste om henne då jag alltid sagt nej till att köpa hamster.
Jag känner att oavsett djur så är det ju ett ansvar där vi som förälder måste finnas med och hjälpa till och inte för att låta oförskämd men vi var väldigt nöjda med vår lilla vovve.
 
Well well.... detta tål att tänkas på hur vi löser detta nu.... Vill ju inte förstöra glädjen för dottern heller...
 
 
 
 
 
1 Annika:

skriven

Så söt!

Kommentera här: